Jak postupovat při vrácení, reklamaci, či výměně zboží?

 

Stručné informace o tom, jak postupovat, pokud chcete zboží vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů bez udání důvodu, reklamaci, či výměně zboží. Kompletní znění vašich práv a povinnosti naleznete v obchodních podmínkách.

Pokud si nejste s vrácením či jiným problémem jakkoliv jistí, neváhejte nás kontaktovat na emailu info@equifeed.cz. Rádi a ochotně vám pomůžeme s vyřešením problému. Reklamace či odstoupení od smlouvy řešíme zodpovědně a co nejrychleji.

 

Odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od obdržení objednávky.

Nejprve prosíme vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy.  Ten následně přiložte ke zboží, nebo zašlete vyplněný na e-mail: info@equifeed.cz. Zboží poté zašlete na naši adresu:

EQUIFEED s.r.o.

Sokolská 506

76901 Holešov

Zboží  je možné vrátit pouze bez známek užívání, čisté, nepoškozené a s veškerým dalším příslušenstvím. Pokud nám vrátíte zboží které má zjevné známky užívání, případně poškození které nevyplývá z povahy zboží nebo nekompletní zboží, máme nárok Vám ponížit vrácenou částku a to o částku o kterou se prokazatelně snížila hodnota zboží, nebo o částku kterou musíme vynaložit k uvedení zboží do původního stavu umožňující opětovný prodej.

Po přijetetí a zkotrolování zboží zasíláme ihned peníze zpět.

Formulář pro odstoupeni od smlouvy je ke stažení zde.

Reklamace

V případě reklamace nám prosím co nejdůkladněji popište závadu do reklamačního formuláře. Nejlepe vadu i vyfoťte a zašlete nám fotografie na info@equifeed.cz. Poté zboží ideálně s původním obalem a vyplněným reklamačním formulářem zašlete na naši adresu:

EQUIFEED s.r.o.

Sokolská 506

76901 Holešov

O dalším postupu reklamace vás budeme neprodleně informovat.

Reklamační formulář ke stažení zde.

 

Poškozené zboží od dopravce.

Pokud zásilka při převzetí vypadá poškozeně ihned žádejte kurýra o sepsání protokolu o poškozené zásilce. 

Pokud se rozhodnete zásilku převzít detailně ji nafoťte, tak aby bylo vidět poškození. Zvenku i poté po otevření. 

Pokud je zásilka evidentně poškozena můžete se rozhodnout ji i nepřevzít. I v tomto případě je ale nutné s kurýrem sepsat protokol o poškození. 

Poté nás co nejdříve kontaktujte abychom mohli situaci vyřešit.

 

Výměna zboží.

Pokud vám zboží nepadne tak, jak by jste chtěli, nesedí vám velikost či barva, rádi vám zboží vyměníme. V takovém případě nás prosím kontaktujte na email: info@equifeed.cz a domluvíme se na co nejjednodušší cestě výměny.